Rabu, 10 Ogos 2011

Balik kampung....ooooo...balik kampung

Balik kampung??Nak raya ke??Ehh...awal lagi laa...puasa pun baru je 10hari......hehe...pape pun...jomm dengar lagu nih.....


Waaaaa....sekali lagu ni yang keluar daaaa......ehhh??memang la aku nak balik kampung tapi bukan la untuk berhari raya....sempena puasa ni, aku nak la balik gak.....hikhik..minggu ni aku chow laaa.....alaa, bukan jauh pun.....2jam lebih je....haha....nak balik tiap2 minggu pun takda hal laaa......

Apa??tak rasa cam suasana hari raya??siapa cakap macam tuh......kalau tiap2 minggu balik pun, still akan rasa suasana hari raya taw.....sebab aku puasa....bukan xpuasa...hikhik....

Balik kampung...ooo...balik kampung....oooo....balik kampung....hati girang....hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan