Sabtu, 5 November 2011

Selamat sampai ke kampungku....

Alhamdulillah.....aku selamat sampai ke kampung aku pada pukul 12.30 td......jalan jem dari tol gombak hingga la ke bentong....perkara biasa da tu.....yang penting aku da sampai kampung aku.....walaupun aku terlepas masa nak suruh abg drebar tu berenti kat Jengka 20.....hehe......terpaksa terus ke Jengka 16.....dan sekaligus aku telah sengaja menyusahkan abang aku untuk ambil aku kat Jengka 16.....alaaa,bukan jauh pun....dekat je...kalau nak jalan kaki tu memang la sampai tapi berpeluh-peluh gak la kan.....hehe

Sampai je kat umah...salam mak ayah pastu terus makan...lapar sangat2 dah tu......sampai lupa nak ajak dieorang makan sekali.....haha....tak senonoh punya anak.....hehe....lagipun demam da baik.....da boleh makan dengan lajunya......hahaha

Okeh....da kenyang...hati pun suka......masa untuk tido.....petang sikit nak memasak untuk raya esok.....gud nite everybody......waaaaa...ngantuk sangat da ni.....huhu