Jumaat, 30 September 2011

Boleh dilakukan disaat keboringan...tp memerlukan kekreativan yg melampau.....hehe









Amacam......ada boleh kaa???hehe.....

Saya nak cakap sesuatu kat awak......saya harap awak tak marah

1- erm,nk ckp cket neh kat awak.. bce NO 5
2- Mmmm..cmne ek nk ckp? Bce je la NO 8
3- nk taw ekh?erm,bce NO 9
4- huh,drpd pning bek bce jap NO 15
5- cmne ek nk ckp.. NO 17 je k..
6- kite nk ckp skg tp lbh bek bce NO 16
7- kite akn ckp tp bce dlu NO 2
8- yg kite nk ckp neh simple jek..tp bce dlu NO 4 k?
9- tak payah la b'debar2 cm2..cme bce jap NO 18
10- Blom lg la..bce NO 19 ye..
11- da pnt ekh? Bce jap NO 13
12- sbnrnye kite nk ckp klu….(ah bce no 3 la)
13- tgl cket jek lg bce NO 20
14- argh,pnt neh..bce NO 1
15- adush,dah pning dh ni.. bce la NO 6
16- lorh,msh ta phm lg kew? Bce NO 12
17- ades,nk ckp neh..bce NO 7
18- kite taktau klu awk phm..tlg bce NO 10
19. Baca NO 11 dgn tenang ye..nt awk akn taw..
20- oke2,skg kite ckp..bce NO 14, tp slow2 jek k


Jangan tension-tension okeh......hehe
 

Jom membaca!!!!

Cuba teka......bangunan apa ni??yang penting bukan rumah atau pejabat.....ataupun pusat gym atau pusat karaoke....bukan....bukan...bukan......ini adalah perpustakaan awam kat negeri Selangor.....kat Seksyen 13, Shah Alam.......pergghhh...hebat kan???Dari info yang aku dapat, perpustakaan tu bernilai RM70 juta.......jom layan gambar-gambar kat bawah ni....baru tahu berbaloi ke tak dengan 70juta tu.......










Info tambahan:
- Perpustakaan ini merupakan hadiah Sultan Selangor kepada rakyat Selangor.
- Menyediakan perkhidmatan XD theater / 6D theater.
- Menyediakan ruangan khas untuk setiap peringkat umur.
- Dilengkapi dengan ruangan bermain untuk kanak-kanak.
- Semua komputer yang disediakan di perpustakaan ini berjenama Apple.


Amacam....best kan??aku suka.....kena jadi ahli la nampaknya......hehe.....