Jumaat, 4 November 2011

Bila aku demam......

Dari malam tadi aku dah rasa lain macam.....rasa cam nak demam laa.....tapi pagi tetap g kerja.....semangat la kononnya......alih-alih tak sampai tengah hari pun aku da tak tahan.....terpaksa la mintak kebenaran dengan bos nak balik......nasib baik bos aku baik hati.....agaknya dia terkejut kot sebab aku dengan tiba-tiba 'termenangis' depan dia....adoiiii....malu lak rasanya......hehe......aku memang camni pun...bila demam je secara automatiknya aku akan jadik sedih......sedih tahap melampau......haha......Kena lak esok nak balik kampung......sekarang da rasa cam okey sikit la.....walaupun badan still panas....tapi tak la seteruk siang td.....

Bab makan lak....yang ni pun aku konpius....dari dulu lagi......pasal apa??sebabnya aku makin berselera makan....baru pas makan nasik goreng dengan air milo...tu pun tak cukup...masih terasa lapar....haha....tak boleh nak kata apa laa....apa yang ada aku makan jela nanti.........


Tengok ni.....aku minum air susu.....sedap la plak.....time2 camni la nak minum air berkhasiat camni.....hehehe....dan benda wajib yang aku kena makan untuk menghilangkan demam ni......
Panadol la.....adoi....lagi 2 bijik ni nak makan jap lagi.....pasti akan mengambil masa 15 minit untuk telan 2 bijik ubat ni......bukan takut ubat tapi ubat ni tak sedap.....huhuhu....pas makan ubat ni nak tido.....esok nak balik kampung....kena sihat pagi esok......huhu.....