Selasa, 23 Ogos 2011

Nak tidur...tak tidur lagi ni.........huhuhu

Sebab apa??Apa puncanya??Kenape jadik macam tu??Terlalu banyak persoalan yang aku tak mampu bagi jawapan......

Kelmarin aku tak boleh tidur.....aku tak tahu kenapa....orang cakap, kalau kita tak boleh tidur, mesti ada something yang kita fikirkan....sesuatu yang teramat berat dalam kehidupan kita...sesuatu yang membuatkan kita tak mampu bertenang, tak mampu berfikir dengan aman......tapi, aku fikirkan sesuatu ke kelmarin??

Hmmmmm....aku rasa, memang aku fikirkan sesuatu...yang berkaitan dengan kehidupan aku...kehidupan orang lain.....sesuatu yang amat berat bagi aku.....mungkin sebab tu la aku tak boleh tidur dengan aman......macam tidur2 ayam jekkk....huhuhu.....agak2 apa ekk yang aku fikirkan...yang membuatkan sampai aku tak boleh tidur.....nak kena bagitau ke??kena ke??tak perlu kot.......hehe....rasa segan lak nak cerita kat orang lain.....hahaha......ayat macam poyooooo jeeee..........

Ataupun, mungkin aku ada buat salah kat orang lain.....aku tak mintak maaf lagi.....sebab tu Allah tarik nikmat tidur aku buat sementara ni kan.......mungkin la kot......takkan aku nak cerita kat orang lain yang aku ada buat salah kot.......diam2 sudah dan mintak maaf........

Okey lah macam tu.....aku akan fikirkan lagi....then, tak boleh tidur lagi......hahaha......take it serius okeh cik sue........