Selasa, 20 September 2011

Usah diseksa jiwa ku sebegini......

Aku dah tak tahan lagi kalau macam ni la akibatnya.....ni semua mak aku punya pasal.....kalau dia tak sebut, aku takkan jadik camni sampai ke hari ini.....hari ni pun dia sebut lagi.....pergghhh, mak aku memang mampu membuat aku hidup tak tenteram.......





Takde apa yang perlu dirisaukan.....Aku cuma teringin makan ni haaaa.......Lempeng buatan mak aku jekkk (alasan paling kukuh bagi orang yang malas nk buat sendiri)......hehehe

Sumber dari Google
Tapi yang kosong punya laaa...tepung semata-mata.....xmau pisang atau kelapa.........(jangan nak banyak songeh okeh).......

Dicicah pulak dengan...................pergghhhh........

Sumber dari Google

Nak buat sendiri ke???Aku pandai makan jekkk......tp lagi berselera kalau orang lain yang buatkan......hahaha........
Takpe, macam ni la hidup sebatang kara di perantauan.......semua nk kena buat sendiri....hehe......tapi, aku ada kakak kat sini...mintak khidmat dia pun okey gak......hahaha......pemaleh betul la.......