Khamis, 21 Julai 2011

Rasanya....dah lama sangat dah ni......

Assalamualaikum.......

apa khabar semua??hehe......rasanya dah lama sgt aku xupdate blog aku nih....dulu aku beria2 sgt nk buat blog...tp macam mana la boleh tergendala....ish....ish...ish....bknnya dah lama xupdate.....tp nk login ke akaun blogger pun dah lama xbuat...hehe....teruk betul kan.....dulu semangat berkobar2....walaupun bkn ari2 update....yela....aku bukan apa....aku lebih suka baca blog org lain.....maklumlah...aku kan org baru...nk gak tgk cara penulisan dieorang....nk gak belajar...sbb aku bukak akaun ni pun,xde org nk ajar....sendiri buat laaa.....hmmm...bukan aku xnak tanya,cuma masa aku yg xmengizinkan.......aku nak harapkan tenet kt opis je......kt umah aku xde tenet.....belum mampu nk memiliki tenet sendiri....sedih kan???sob...sob..T_T

okeh......aku janji....lain kali aku xbuat macam ni lagi........hehe.....akan diusahakan sebaik2 nya.....aku akan lakukan selagi aku mampu.....idea mencurah2 tp macam mana nk tulis ekk....hikhik....kena study lagi.....okeh...gud luck sue.....chayyyoookkkk