Rabu, 15 Februari 2012

Gaduh tak bertempat

Pagi tadi, tetiba jer aku teringat....bergaduh dengan ex boypren kat tengah2 jalan...nak mati dah gamaknya.....masa tu aku merempit dengan dia....gaduh atas motor...tak tahan punya pasal sanggup berenti....sambung gaduh...perghh....masa tu memang muka tak tahu malu laa.....ego melambung2.....apa??ingat dia sorang je boleh marah2...aku tunggul ke??tapi, bila teringat balik,malu kot....hehe



Dulu2, masa zaman2 sekolah, aku boleh dikatakan panas baran gak la...Pernah gak bergaduh dengan member aku masa kat asrama sebab dia sedap2 jer kutuk bestpren aku....angin la wei.....siap nak bagi penampar penerajang bagai....haha....tapi,aku dah baik2 dengan dia dah.....dah ada dalam friendlist fesbuk aku dah...bila pikir2 semula, nak tergelak pun ada...hehehe

Alhamdulillah, sekarang dah kurang walaupun ada la sikit2....masih dapat kawal lagi...buat apa nak marah tak tentu pasal...nanti aku jugak yang akan sakit hati kan.....so,biarkan jela kalau ada orang cuba mencabar kesabaran kita....hadapilah dengan senyuman... ^__^

**peace no war**