Jumaat, 23 Mac 2012

Di mana-mana saja pasti ada 'mereka'!!!

Dah tak aman!!!Tu lah yg aku rasakan...mana saja kita pergi,pasti ada 'mereka'....bangsa-bangsa yang bersatu di Malaysia sekarang ni.....kt bus stop 'mereka'....kat pasar malam pun 'mereka'.....habis tu, aku nak kena pergi mana tanpa adanya 'mereka'??

Pagi tadi nak g keje, nampak 'mereka' berkumpul...ramai pulak tuh....cuak gak aku....dah la jalan sengsorang...fuhh...terpaksa buat muka paling garang di abad ini.....hehe......aku paling takut kalau 'mereka' melirikkan mata 'mereka' ke arah aku....rasa nak pecut 100m je.....

Yang paling tensen bila 'mereka' jadik jiran aku....kalau tinggal sorang2, rasa nak buat pagar dawai yg tajam tuh......huhu...takut......tak boleh nak percaya dengan kaum 'mereka' nih.....cuma mampu berdoa semoga semuanya selamat...sampai la aku boleh beli kondo yang pasti takkan ada 'mereka' yang menyewa kat situ.....hahaha...