Rabu, 19 Oktober 2011

Sekelip mata kau berubah

Hari ni genap 3bulan 14hari.......kenapa kau berubah???.....sejak ada 'dia',semuanya berubah....kau bukan macam dulu lagi....jauh berbeza....kadangkala datang marah kau.....orang lain yang kena tempias......memang best pun kalau kena  marah tanpa sebab....kau pernah rasa ke?nak rasa tak?mesti kau tak nak kan???aku tahu.....takde siapa pun nak kena marah tanpa sebab.....kau begitu innocent.....hahaha

Aku dan geng2 aku memang tak puas hati ngan kau......tapi kiteorang nak tengok kau samaada kau dapat membezakan antara kaca dan permata......permata itu kau tatang bagai minyak yang penuh...sedangkan kau tak tahu, kaca itu lah yang lebih bermakna....yang lebih banyak berkorban untuk kau......

Huh.....aku nak cakap lebih-lebih pun buat sakit hati je.......kesimpulannya, pasni aku buat tak tahu jela dengan kau.....lantak kau la nak marah sorang2....nak angin sorang2.....ada aku kesahhh????hehehe