Rabu, 15 Jun 2011

Jangan jadikan ia satu isu yg besar..........

Tengah merajuk ke tu?Tengah marah?Merajuk pasal ape?Marah pasal ape?hah......psl suami lupe nk beli susu anak?psl boyfren lupe nak call mlm td?alaaahhh....kenapa smpai nk merajuk....cuba fikir dr sudut positif...mungkin sang suami ade keje urgent mlm td....ataupun boyfren kena overtime mlm td.....yela...mane nak kumpul duit lg...nk masuk minang korang lg....da la hantaran kemain tinggi...so,kena la paham situasi dieorang....tu pun nk merajuk ke....tu pun nak marah ke....cuba la tanya elok2.....dah tanya tp xpercaya??korang rasa sangsi??tak pe....kan ade org cakap...org yg menipu ni xselama nya akan menipu....paham tak maksudnya??maksudnya....Allah akan tolong kita....meleraikan segala pertanyaan yg seringkali bermain2 dlm fikiran kita ni.....jadi, ape yg korang perlu buat??layan je mcm boyfren or suami korang cam biasa...dan byk2 kan berdoa semoga ditunjukkan petunjuk......dan banyak2kan bersabar.....then,selesaikan dengan cara yg paling baik...xperlu maki2....marah2.....tu akan buat kita makin sakit hati je kan.....