Rabu, 24 Ogos 2011

Siang dipendam, malam balas dendam........

Bos aku kasik email td....mula-mula aku baca, ehhh, lain macam je ni.....hahaha...tak senonoh punya pemikiran.....okey lah...korang tengok, korang baca ayat kt papan iklan tu.....then korang nilai sendiri okeh.......agak2 korang, ape la korang duk pikir2 kan.......


ewahhh....nak pendam2 bagai pulak di siang hari............
 *
 *
 *
 *
*
*
*
*
*
*

 Hahahaha.......tu diaaaa......melantak sampai tak hengat dunia.........


**hah....pikir apakah itu????

Saya sayang dia...tapi mampukah saya memilikinya??

Jauh disudut hati ni, memang aku sayang pada dia....tetapi mampukah aku memiliki hati dan jasadnya??
Terlalu banyak dugaan hidup yang harus aku lalui.....itu lah yang dikatakan mainan kehidupan.......semua orang inginkan kejujuran dan keikhlasan dari orang yang disayangi......tapi, aku tak mungkin memilikinya........

Bukanlah aku menyerah kalah sebelum berjuang....tapi perlu ke aku berjuang untuk mendapatkan cintanya?Pentingkah untuk kehidupan aku?Aku akui, Allah menciptakan makhluknya secara berpasangan.......tapi, aku tidak perlu terlalu berharap pada yang satu itu...bagi aku, kalau ada jodoh tu, tak kemana.......Ada orang kata, kalau tak cari macam mana nak dapat jodoh kan??ye....memang betul....tapi aku terlalu takut untuk mencari.........bak orang kata, fobia dengan cinta......hahaha...masih ada macam tu kan??

Percaya pada jodoh yang mak ayah kita carikan??hmmmm.....aku tak berani nak huraikan......yang penting mesti ada persefahaman....bagi aku la.....pasti hidup akan bahagia....tapi kalau itu pun aku takutkan, macam mana ekkk??senang-senang xyah kawen ler.....hahaha.......

Okeh......aku xmo nak citer panjang2..........insyaAllah, Allah akan permudahkan segala urusan kita.....pada Dia kita berdoa dan memohon petunjuk.........Allah tahu apa yang terbaik untuk umatnya.......


psssttt: mak, kalau nak carikkan menantu tu, carik la yang kaya-raya gitu.....hahaha....materialistik sungguh.....mintak dijauhkan.......amiiiiiinnnnn