Rabu, 21 September 2011

Kenangan lama ku......

Malam tadi aku tetiba rajin......kemas-kemas baju......aku nampak kotak.....byk kotak plak tu.....nampak sangat dah lama tak berkemas......hehe......aku bukak kotak tu.....smpai lupa la apa yang ada dalam kotak tu.....hehe......bukak punya bukak......jeng...jeng...jeng.......

Sekali aku punya tiket wayang tahun 2010 daaaaa......masa tu ngan ex bf aku.....hehe.....camne la masih ada dalam simpanan aku........aku susun punya susun.......ni la hasilnya.....banyak wooooo.......ce kirakan untuk aku....agak-agak berapa banyak dah habis kat situ.....tu belum masuk duit popcorn ngan air......hehe.....baru sekarang terasa membazir.....masa bercinta semuanya indah.....duit melayang pun takpe.....sebab aku sayang kau......haha.....

Sekarang baru nak menyesal dah takde guna pun.....halalkan sudaaaa......perkara dah lepas.....cuma boleh dijadikan pengajaran je laaa......


**Sekarang aku da tak simpan tiket wayang lagi......hehe  ^__^