Isnin, 31 Oktober 2011

Semakin hari semakin cepat waktu berlalu......

Hari ni hari last dlm bulan 10 tahun 2011......kita semua tahu...kita xkan kembali ke tarikh ni lagi...apa yang berlalu, biarkan ia berlalu....apa yang pahit,dijadikan manis....apa yang manis, dimaniskan lagi.......yg berdendam,leraikan lah....takkan kemana pun dendam tu....yang sakit hati, sejukkan hati.......

Begitu juga dengan aku....aku takkan terkecuali daripada semua ni....ini lah yang dinamakan kehidupan.....sering berputar2.....sekejap diatas dan sekejap dibawah......kadang-kadang suka dan kadang-kadang duka.....apa yang aku tahu, umur aku pun akan bertukar nombor setiap hari......bukan semakin muda tetapi semakin tua.....

Kadang-kadang terasa sia-sia apa yang aku buat selama ni.....dengan kisah 'dia' yang telah pun hilang dari hidup aku......supaya aku mendapat yang lebih baik.....mungkin la......andaian je...hehe....mungkin aku akan keseorangan....tiada siapa yang tahu kan.......bukan la berputus asa.....tapi, tidak mengharap pada yang 1 itu.....

Masa itu emas kan??so, gunakan lah masa yang ada sebaik-baiknya....buat je apa yang korang rasa nak buat asalkan korang tak menyusahkan orang lain mahupun menggunakan duit orang lain....so, dieorang tak boleh la nak menyibuk2 lagi.......hehe