Sabtu, 15 Oktober 2011

Makan bersuap

Ni bukan makan orang tolong suapkan ye......aku rasa dunia pun dah lali dengan makan bersuap ni.......satu pihak sanggup menyuap satu pihak yang lain semata-mata nak tutup kesalahan sendiri.....ataupun untuk menjadikan sesuatu kerja tu menjadi lebih mudah.....aku memang tak pernah mengalami perkara ni...tapi aku tahu perkara ni akan sentiasa berlaku......walaupun dah terlalu banyak hukuman untuk orang macam ni.......

Aku rasa....semua orang akan tahu...perkara ni takkan kekal selamat buat selama-lamanya.....dunia ini sentiasa berputar....sekejap di atas dan sekejap di bawah.....ada masa kita menang dan ada masa kita kalah.....jadi, kenapa perlu mengambil risiko yang tinggi ni?