Pages

Jumaat, 24 Jun 2011

tErkEnAng.....

Mula2 aku dengar lagu ni,aku xpaham...nape org tu tujukan lagu ni utk aku....tetapi,lepas aku menghayati dan memahami liriknya,baru la aku paham...dia cuma nk aku taw yg kehadirannya hanyalah utk menyinari kembali hidup aku yg sudah suram......


Aku tak ingin kau menangis bersedih
Sudahi air mata darimu
Yang aku ingin arti hadir diriku
Kan menghapus dukamu sayang

Karna bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengakan aku

Hanya satu pintaku untukmu dan hidupku
Baik baik sayang ada aku untukmu
Hanya satu pintaku disiang dan malammu
Baik baik sayang karna aku untukmu

Semua keinginan akan aku lakukan
Sekuat semampuku sayang
Karna bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengakan aku

Mungkin aku yang tak memahami sepenuhnya........sedangkan dia dah buat yg terbaik...hati ni,terlalu keras utk menerima segala yg tidak aku inginkan....aku tak dapat apa yg aku inginkan dari dia...mungkin aku dan dia xpatut hidup bersama.....aku rela biarkan dia pergi...kerana,aku xmahu dia bersedih hati hanya kerana aku......dan kini...aku cuba meredhakan segala-galanya...

**Terima kasih kerana pernah singgah di dalam hidup saya....saya hanya dapat mendoakan kebahagian awak disamping dengan org2 yg tersayang dan tercinta**

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan