Pages

Jumaat, 24 Jun 2011

adoii.....ape la lembap sgt??huhu

Oii....sape lembap?suke suki je ckp org lembap ekk.....kena saman kang...ngeh3....apa ni??aku ade tulis nama org lain ke??xde kan...xde kan...haa...yg nak tuduh2 aku bagai tu...bakpe nyeee.....aku cume nk bgtaw,yg lembap tu adalah aku sendiri laaa...yg nk terasa hati ni nape....hish..hish..hish.....nak taw pasal apa aku menggelarkan diri aku begitu.....sebabnye kan....aku kan.....baru je taw....camne nk tgk statistik aku...hahaha...kelakar kan??camne la aku xbley ade perasaan sebegitu sebelum ni...adoyai......sgt sedih.....baru la aku taw...ade gak org view pages aku dan membaca cerite2 aku yg tah pape tuh...sebenarnya,aku belum buat betul2 lg ni.....ade sebab nape aku xteruskan mem'blog' ngan lebih ligat...biarlah aku sorang je yg taw....heh...heh...heh...cam misteri je aku rasekan.....huhu....
Walau ape pun...thanks la kepada sesiapa yg sudi menyinggah kt umah dunia maya aku yg pertama ni.....aku akan lebih sayangkan umah ni pd masa akan dtg....hehehe.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan