Jumaat, 24 Jun 2011

~~Terasa sangat mengantuk~~

Alahai...kenapa lah ngantuk sgt ni....huhu...adakah kerana aku pekena nasik tomata lunch td??aku rasa macam xde kena mengena je...hehe....yelah...sebab semalam pun aku mkn nasik gak.....ngantuk gak...huhu...agaknye sebab aku mkn nasik kot....aku da lama xmkn nasik waktu tgh ari ni.....diet??ehh...bukan diet laa.....nk bg menten je...sebab penat woo nk turunkan berat badan ni....kalau nk naekkan berat badan mmg la tersangat senang...korang cekik je apa yg korang suka....kepsi ke(feberet aku tu...hehe).....xpun mekdi ke....piza ke....haaa...kompem la naek nanti....ngan lemak nye...ngan kalorinye....jaga2 taw....benda tu semua membahayakan kesihatan.....hehe....
Hmmmm...aku ngah pikir ni...ape yg aku nk buat utk menghilangkan rasa mengantuk??nk wat keje....mana ada keje (walaupun sebenarnya ada...hehe).....bese la....da nk cuti hujung minggu ni..mood cuti sampai lebih awal sehari.....hahaha....bos plak xde....(tanduk kuar suda)....hahaha....nak balik umah??awal lg ni....walaupun bos xde,aku xpernah la amik kesempatan balik awal taw...(caye ke??heh...heh...heh...).....kadang2 je taw...hahahaha......xkan la aku nk menari ngan melompat sengsorang kt tmpt aku ni...kena ada geng...baru la lebih bermakna.....hahaha...menyanyi??nanti sumbang lak.....aku mls la nk sumbangkan suara aku ni....cukup2 la aku sumbang kt pusat karoke....hehehe.....pikir punye pikir...pikir....pikir....pikir...dan terus pikir....yesss.....aku da dpt idea....care utk hilangkan ngantuk aku ni ialaaahhhhh.....tulis blog ni laa.....haha...sambil dgr lagu....heh....heh....heh....alaaa....xsuspen ke??buat2 jela suspen...plisss...sekali ni je.....hikhik....xpe2....nanti aku buat lg suspen ekk.....
peace yoo...hehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan