Selasa, 9 Ogos 2011

Rumah idamanku.....

Rumah??Aku ada rumah ke??Rumah mak ayah aku ada ler....hehe....maksud aku rumah yg akan aku beli la di masa hadapan.....tp tak tahu la lagi bila.....tak salahkan kalau aku nak berangan sekarang??mana la tahu aku berjaya mendapatkan rumah idaman aku tu....aku tak kisah rumah jenis apa tapi konsep dalaman tu yang penting.....biar nampak buruk diluar tp cantik di dalam dan diri sendiri pun puas hati.....agak2 kan, macam mana la rumah idaman aku tu ekk.....adakah macam ni??

Pergghh....banglo tuuuu.....mampu ke??hehe...ataupun macam ni??





Errkkk...townhouse lak....rasanya xmampu jugak kot..huhu.....haaaa...tak pun macam ni....



Apartment???apartment boleh la kot....tgk pada basic la jugak kan....huhu....tak kisah la rumah macam mana pun tapi yang penting aku selesa.....dan...rekaan dalamannya haruslah gempak....haha.....kalau la aku cukup duit kan....aku nak sebijik macam ni...




Hahahaha...giler tak??yang penting warna putih tu dan haruslah konsep inggeris.....tuuuu...kat header aku kan aku dah letak "ini adalah impianku"......hehe....berangan jela dulu wat masa sekarang....mana lah tahu kalau2 aku ada rezeki kan...siapa tahu kan???


Tiada ulasan:

Catat Ulasan