Khamis, 11 Ogos 2011

Kalau semua benda nak senang jeee......

Hah.....siapa yang ada perangai camni??Sudah2 lah tu....jangan la dok mengharapkan orang lain je...cuba buat sendiri.....susah sangat ke nak buat sesuatu untuk diri sendiri.....padahal untuk kesenangan sendiri tu....takkan la nak suruh orang lain buatkan untuk diri korang....apa bagus sangat ke macam tu??Berapa lama sangat la orang tu boleh bertahan.....nak ke tengok orang lain pressure sebab korang??patut ke tak patut korang buat macam tu?Tak baik wooooo buli orang....lebih-lebih lagi budak-budak macam aku ni (budak2?....hahhaha).......

Hmmmm...agaknya la kan....siapa la yang selalu buat perangai macam tu ye?Orang yang berlagak bagus ke?Orang yang berjawatan tinggi ke?Aku tak paham laaa........aku tak kata semuanya macam tu....aku tak kata kat siapa2 pun.....siapa yang terasa tu, mintak maap ler.......aku cuma luahkan apa yang orang lain rasa...sebab aku pun dapat rasa gak (bukan rasa kueh aaaarrr).......



Tiada ulasan:

Catat Ulasan