Jumaat, 12 Ogos 2011

Aku beli novel lagi.....

Semalam....aku melarikan diri....sekejap je....ada lah dalam 3jam...opsssss....tu pun sebab kereta yg aku tumpang tu ada masalah sikit.....jalan punya jalan....punya jalan...punya jalan......akhirnya aku pergi kat MPH.....aku nak carik novel siti rosmizah....tapi aku ternampak novel keluaran group kaki novel plak.......sekali aku terpandang la novel ni.....kalau aku berkenan dengan sesuatu novel ni, senang je.....bila aku baca sinopsis dia, aku berkenan, then aku beli laa....aku tak perlu nak ulang banyak-banyak kali mencari ataupun membaca.....nak tahu novel apa?novel ni haaaa.....

Walaupun sebenarnya aku tak rela....hahaha.......so, malam tadi aku memulakan operasi membaca.....membaca dengan keadaan santai....sebab apa?sebab ayat yang penulis tu gunakan pun rilek je.....takde ayat2 yang bermadah cinta bagai.....jiwa aku pun tenang je......haha.....tulisan yang dia gunakan, sangat sempoi....lain dari penulis2 lain.....aku pun suka je baca.....tapi kan, aku baru baca sikit je.......tetiba plak aku rasa mengantuk....so, aku p la tido.....haha......

Malam ni aku nak balik kampung....follow akak aku.....setelah aku berpikir-pikiran, aku memutuskan untuk tinggalkan je novel tu kat rumah aku....aku xmo bawak balik kampung.....hehe..sebabnya, kalau aku bawak balik kampung, nanti cepat la abes aku baca.....hikhik....ada plak macam tu kan.....hahaha

**Siapa nak pinjam??Sehari rm10.....haha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan