Khamis, 25 Ogos 2011

Akan ku sempurnakan niatku........

Esok aku da chow balik kg......heh...heh....semangat sungguh....bkn apa, aku tak sabar nak balik kg je.....nak merehatkan kepala otak aku ni haaaa.....serabut benar laaa....huhu.....tapi, dalam pada tu,aku nak lunaskan sesuatu yang terpendam dalam pikiran aku ni haaa.......apa ekk??

Aku nak main menatang ni haaaa.......hahaha.......


Hehehehe......tapi boleh ke ekkkk???nanti pasti akan ada amaran camni.......

okeh......tu jgn main mercun....maknanya meriam boleh main la kan.......kan....kan....hikhik......kalau rasa nak selamat, tak yah ler main menda tu semua......nanti beraya la kat hospital nuuu......hehehe

Takpe lah, senang-senang aku pasang pelita jela......lagi aman kot....memberi kemudahan kepada orang2 yang nak main mercun tu haaa.....hahaha

**main mercun popop laaa...bak kata anak sedara aku, si irfan tu haa....hehe


Tiada ulasan:

Catat Ulasan