Jumaat, 26 Ogos 2011

Hari yang dinanti tiba jua......

Ohhhh....sudah hari Jumaat.....bermakna hari ni hari terakhir aku bekerja.....aku rasa orang lain pun sama dengan aku kan??Tak sabar nak balik kampung.....mengikut perkiraan aku dan sedikit perbincangan, InsyaAllah, aku akan gerak lepas berbuka puasa.....begitu la nampaknya........mak, tunggu kepulangan anakmu ni ye.......anakmu ini ada kejutan untuk mak.....tapi, jangan terkejut sangat taw......hehehe

Pada mulanya, aku nak balik naik bas jer......aku suka.....hehe.....

Tapi tetiba bertukar fikiran lak.......naik kete lak.....hmmm...tak kisah la naik apa pun....yang penting berhati-hati lah semasa memandu okeh.....yang naik bas tu, best la dapat tido.......sebab tu la aku suka naik bas......hehehe.......

Drive safely okey!!!!yang drive di siang hari tu, jangan tetiba termakan lak....hikhik

Pada yang dah sampai kampung tu, jangan asyik tido jer.....p la tolong mak ayah apa yang patut......berkat tuh......hehe.....okeh.....selamat balik kampung semua.....maaf zahir batin.....dan berhati-hati di jalanraya okeh....tapi belum boleh beraya taw........haha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan