Selasa, 19 Jun 2012

KL Marathon!!!Nebes i taw

First time aku join Marathon nih.....nebes gak lah....walaupun tak berapa banyak kilometer, itu pun dah buat aku berdebar-debar....haha.....owhh, lupa nak bagitaw...marathon tu akan diadakan pada hari ahad ni, bersamaan 24hb 6 tahun 2012.....fuhh, minggu ni jer...tak lama dah.....aku tak tahu la aku da cukup praktis ke belum....hihihi......so,minggu ni kena jaga pemakanan dengan sesungguh-sungguhnya laa.......kalau main hentam je, berat badan aku nk berlari nanti......hahaha

Last aku join main lari-lari ni, masa sekolah menengah.....pastu dah bersara.....tapi tiba-tiba hati aku terbukak untuk join Marathon ni haa....adehh, terima jela.....hehe


Ni la bajunya...dah dapat minggu lepas...hehe....

Okeh, tetiba je aku rasa cam tak sedap badan.....tekak dah mula kering-kering...tanda-tanda nk demam la tuh.....takpe, kalau nak demam, sila la demam sekarang....jangan demam sabtu ahad ni okeh....lalalala

Tiada ulasan:

Catat Ulasan