Selasa, 5 Jun 2012

Kini aku kembali

Assalamualaikum....

Rasanya dah lama sgt aku tak update blog aku ni.....bkn taknak update, tapi otak tepu nak pikir apa yang nk di'update'.....hehe...di samping aku ingin mendiamkan diri dari menaip sesuatu yang aku rasa tah pape jer kan....

Post terakhir aku, 23 Mac 2012...2 bulan lebih aku menyepikan diri....dah tentu byk kisah2 manis dan pahit yg aku lalui....bkn aku saja, orang lain pn tentu ada kisah2 tersendiri....belum tiba masanya untuk aku ceritakan apa yang aku lalui....mungkin aku akn bercerita, ataupun mungkin tidak.....sekarang ni, kalau nk ckp pape mesti kena berhati2....mesti kena tapis...takut di'cop' penagih simpati ataupun saja nk cari publisiti murahan...yelah, hati dan mulut orang, mana kita nak tahu....depan kita, pijak semut pn tak mati.....

Sakitnya bila tahu kebenaran yang kita taknak tahu.....tapi, itu lah janji-nya...kebenaran pasti akan terserlah...sama ada dengan cara baik ataupun cara tak baik....tapi. kadang2 kebenaran yang kita tahu tu, belum tentu yang betul2 benar......

Semakin hari, kita semakin dewasa....semakin dewasa semakin matang pemikiran kita (sepatutnya la kan).....bukannya semakin dewasa, semakin kanak2.....mana yang buruk, dijadikan ikhtibar...mana yang baik dijadikan teladan....Allah kurniakan akal, maka, berfikirlah sebaik2nya....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan