Pages

Isnin, 7 November 2011

Tersesat malu bertanya........hehe

Sungguh indah pagi ni bila sampai ke tempat yang ingin di tuju.....hahaha....ayat tak boleh blah.....sekarang aku kat Taman Bukit Katil, Melaka.....rumah pakcik belah ayah aku........aku memulakan perjalanan selepas zohor semalam......sampai sini dalam kul 8 malam tadi......lama tak??ikut jalan dalam......xmo ikut highway.....sebab jauh kot......takkan la nak masuk KL semula kot.....huhu

Perjalanan semalam betul2 mencabar.....ewahh.....macam masuk hutan la pulak......hehe......jalan punya jalan....punya jalan.....sampai jumpa bermacam2 jenis traffic light kot dan bermacam2 jenis jalan......tak sampai2 jugak.....padahal guna gps kot.....haha.....sorang kata ikut belah sana....sorang kata ikut belah sini......aku???diam sudaaaa......hehe

Ni ler rupa gps.....ayah aku punya.....maklumla......kereta baru......hehe.......yg 'si gps' ni pulak, memekak je.....asyik2 'laluan alternatif'........adoyaiiii......hahaha....sabo je la........Last2, pakcik aku gak kena g ambil kiteorang......hehe.......akhirnya, sampai jugak rumah dia.....

Tragis kan???hehehe

Jap lagi nak g rumah makcik aku lak....pastu nak g mana ekk??

Tiada ulasan:

Catat Ulasan