Khamis, 4 Ogos 2011

Tolong la hormat sikit.....sikit pun jadik laaa

Sakit kan hati bila kita tak dihormati??bukan la mintak2 sgt tp sendiri pikir laa...masing2 dah besar panjang......dah baligh....dah boleh pikir mana satu bagus...mana satu xbagus....cuba bayangkan, kalau terkena kt batang hidung sendiri...bila orang kurang ajar ngan kita..bengang tak??rasa cam nk tembak je org tu kan??haaa.....sebelum nk org lain hormat kt kita, kita kena hormat kt org lain dulu....bukan susah pun...ckp elok2....bila org tanya tu, jwb laaa...kalau rasa2 xnk diganggu, bgtaw la yg korang xnak diganggu.....aku rasa xsalah pun kan......mungkin dieorang boleh faham situasi korang masa tu...kalau tak, takkan la korang sesuka ati nk ckp macam tu kan......

hah??sapa kt cni xbengang kalau org kurang ajar ngan korang??sila angkat tangan!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan