Pages

Khamis, 9 Jun 2011

~~eMoSi kEtiKa bAcA nOvEL~~

Dikarangkan sambil dibuai lagu2 dr linkin park....buley kuar idea ke cmni...hehehe.......

Emosi ketika bace novel??ade ke yg emosi??ade la kot....salah sorang nye...aku laaa....heh...heh...heh...
emosi nye mengalahkan si tukang pencerita....bila bace novel,seolah2 aku la watak heroin dlm cite tu walaupun aku xde dpt offer pun nk pegang watak tu...hikhikhik....yela kan...watak tu dtg ngan sendiri bile kali pertama kite bace sinopsis novel tu.....huhuhu.....
Pelbagai watak ade.....ade yg best....ade yg xbest...yg best tu kalau time watak tu ngan bercintan cintun ke..hidup bahagia ke....disayangi suami ke...boyfren ke....hehehe...yg xbest tu kalau si boyfren luper janjinye...kate nk sehidup semati bagai...si suami lak mula berubah sikap.....mase tu,emosi da bertukar...kemaen marah lg ngan si lelaki tu......kalau sedih, bley jdik keluar lah air mata tanpa disuruh...agak2nye kalau org nmpk la kite cmtu kan...mesti di chop giler....adehhh...bukan giler laa...itu la namanya menghayati(sambil tunjuk novel kt org yg ckp tu....hahaha.....)

Beli novel @ pinjam je yg paling best??


aku rase kan....beli sendiri lg afdal kot...sbb buley bace ngan sesuka ati...agak2 cite tu menarik,buley la bace berulang kali...kang kalau kite pinjam kt org,cepat je da nk kne pulangkan....nnti xpasal2 org tu ckp...'woi,novel aku tu nk wat harte sendiri ke'...makaih....punye la tangkai jering.....'kalau setakat sebulan aku simpan,xkan nak marah kot....hehe'.....'sebulan??elok la ko beli dr aku je novel tu'....huhuhu...baek punye ayat perli die.....okey la tu kan....sekurang2 nye xde la tersinggung pun....kawan2 la katekan....huhuhu.....tapi...kalau agak2 nk save bajet.....g la library...bace je kat sane...dr pagi smpai ke mlm....smpai juling la mata korang.....hehehe...aku suka g MPH midvalley nun...ramai gak yg lepak sane.......tp aku xselesa la sbb novel2 kt sane ade tande harga...aku rase segan nk bace kt sane....hahaha...so,aku rela beli dan bwk balek umah...buley bace sambil baring2.....agak2 ngantuk, tido je terus....hehehe...kan lebey selesa......kan....kan....kan.... :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan