Ahad, 12 Jun 2011

~~DiNnEr a.K.a mAkan mALaM~~

Salam....Dinner a.k.a mkn mlm?hehehe....dulu setiap mase aku mkn...xkire pagi,tgh ari,mlm ataupun tgh mlm...bley dikatakan complete la dlm sehari tu....tp bile mkn cam xhengat dunia....rase dunia ni aku yg punya....hahaha...tapi tu dulu la...skang setiap kali mkn aku beringat2 la....sebabnye?nak taw sebab ape?hmmm...sebab ape ekk....hehehe...sebabnye berat badan aku da naek skang ni....hahaha..tu la padahnya kalau mkn xhengat dunia....cuba kalau aku mkn,aku hengat dunia...mesti berat badan aku xnaek....hehehe..tu sume salah ex-bf aku..ehh,bley ke salahkan org laen?xpatut...xpatut....hehehe...itu semua terpulang pd diri masing2 laa...kalau bley tahan nafsu mkn...bley tahan godaan mkn...bagus laa tu....berat badan confirm xnaek...hehehe.....
Cume skang,aku lebey kepada makan secara santai...cewahh....diet....mkn jarang mkn nasik...lebey2 lg waktu mlm....pagi2 sarapan..mkn roti @ oat je....tgh ari kdg2 mkn nasik...kdg2 mkn buah je....tadi,akak2 kat umah sewa aku ni,ajak p mkn...aku ckp aku xnk mkn....hehehe...die tanye nk kirim pape ke....pastu aku ckp kat die...kang sy kirim kang akak xbley nak carik lak....hahaha...xsenonoh tul ayat tu...mne tak nye,aku nak kirim air yogurt bliss tu...o% fat punya....hahaha...mne la die nk carik...die nk p restoran....bkn p shopping kt pasar raya pun...hehehe...aku just ckp aku gurau jela....hikhik...teruk tul laa....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan