Khamis, 2 Jun 2011

tRiP to GoPeng wIth mY tEaM...... :) ~~aWeSoMe~~

Assalamualaikum.........

Kali ni aku nk cerita ckit psl trip aku ke Gopeng, Perak, bersama2 ngan member opis pd 22/05 - 23/05.....sepatutnye ade lg mase 24/05 tp aku ngan ade sorang akak tu, namenye kak sue kne balek awal sehari.....takut opis tunggang langgang....kate bos aku laa....huhuhu.....

Aku gerak awal pg ahad tu....kak june amek aku kt umah...hehe....baeknye.....bos aku ade sekali mase tu....pastu p amek kak sue lak kt sungai buloh...then benti bekfes kt rawang.....kiteorg smpai dlm kul 9.30...sepatutnye dlm jadual kne smpai sebelum kul 9.....hehe....alaaa...lewat ckit je....kalau smpai awal mesti aku ngantuk sbb kne dgr bos memulakan hujah2nya....hahaha....aku selitkan ckit beberapa keping pic mse memula smpai....sgt teruja....huhuhu


ni la kak june...si tukang drebar....letiih sgt gamaknye....smpai nk kne urut ngan kerusi yg xbape nk berfungsi tu...hehehe
adehhh...ni la bos aku...Daud namenye.....adakah beliau pndai bermain ngan gitar....hehehe...luper nk rakam...kalau tak korang bley la nilai sendiri....hahaha
hah...sape kate aku xnk bergambar.....aku pun nk kasik posing gak....ni ngan kak sue....hehe

Sementara menunggu yg lelaen tu, kami melawat kawasan jap....hehe......




hehe....nk letak pic bebanyak rase cam  malas la plak...huhuhu......Dalam kul 10 lebey, mereka2 pun smpai....pastu kami memulakan sesi bercakap dan mendengar....bertanya dan menjawab.....kul 12.30 tgh ari....time to lunch.....yehaaa...itu la yg kami semua nantikan...hikhik



yeah....time to mencekik....hahaha

Lepas lunch...memasing membawa diri ke bilik......nk rehat2 ke..nk mandi2 ke....hehe...pasni kami semua pegi ke gua...namanya Gua Kandu.....cam best je...tp mmg best pun.....da lama aku xwat aktiviti cmni....seronok sgt....

sebelum g gua, harusla berposing2 dlu...baru la semangat   gitu.....hahaha



rase2 cam muka sape batu nih???hehehe


adehhh...masih sempat lg...cameraman tu mmg cekap dan memahami la....hahaha

masing2 teror la ni.....sebab dpt panjat tempat tinggi2.....hehe

Selepas bertarung nyawa (ayat je ni..hehe)...akhirnya kami berjaya menemui jln yg benar (dpt keluar dr gua...hehe)

Die ni sgt bersyukur....sebab dpt keluar hidup2 dr gua tu....haha

aku tersungkur akhirnyaaaaa....:)

Adehhh....sgt seronok.....mase tu aku rasekan, semuanya sporting jek.....hehehe......terkeluar sume perangai yg xsenonoh tu.....hahaha....aku???still sopan lg....maklumla...dlm ramai2 tu aku sorang je yg single mingle....huahuahua....pas kuar dr gua ni, kiteorg g mndi air terjun...da petang da mse tu...airnye sgt sejuk....cam kt genting lak rasenye.....hahaha....


time to dinner...yummy..yummy...dinner dlm keadaan kesejukan (pas mndi air terjun td terus je mkn.....dlm keadaan basah...xsenonoh tul....hahaha)



hamboi...bersuka ria la korang pas kenyang ekk..ish...ish....ish.....

Hehehe....pas mkn kiteorg balek bilik....mndi2....rehat2 ke....mlm tu ade sesi lg smpai kul 9.30 ke....sebab bos aku nk p mancing la pulok...ish...ish...mcm2 laaa.....mlm tu karoke...sume lagu omputih lak tu...lagu lame2...tp ade gak yg taw nyanyi lagu2 tu....asyik2 die...asyik2 die...hehe...dalam kul 11 lebey......sume da masuk bilik...nk tido ler.....letey taw....kaki pun da saket2 mase tu.....adehh...2, 3 ari gak la nk ilang saket tu....huhuhu.....

Eoknye.....aku n kak sue da nk balek.....sambil2 tu kiteorg tunggu la group kedua dtg....lambat gak...huhu...
hmmm...sgt seronok walaupun hanye 1 hari je...thanks bos sbb bg kami ikut...hehehe....
         ~~bye gopeng....kami pulang dulu ye...hehe~~

tapinye....bukan terus balek pun...bley lak g cameron highlands...hehehe...okeyla.....aku rase smpai cni je dlu coretan aku...len kali aku update lg ape yg patut.....chow cin chow....assalamualaikum......




Tiada ulasan:

Catat Ulasan