Selasa, 12 Mac 2013

Kenduri kendara~~

Assalamualaikum.......

Sekarang tengah sibuk buat persiapan kenduri....kenduri siapa??yang pasti bukan kenduri aku la....hehehe......kenduri abang aku daaa......so, aku dan kakak2 dan adik aku la yang kena mem'bizi'kan diri...

 Kad jemputan beliau


Yang paling 'spesel' sekali....sampai nak termuntah aku buat benda ni........lama betul nak siap bunga telur ni.....tapi nasib baik la sikit je....sebab nak buat sebagai hantaran....huhu...





Yang ni pun buat sendiri jugak....hasil kerjasama aku ngan akak aku......jenuh nak membuatnye.....banyak lagi la....tapi semua diperbuat daripada kertas tisu ni.....aku tengok ramai je yang buat camni.....selain dapat mencapai kepuasan diri, ia juga boleh menjimatkan wang....cuma penat badan nk duduk lama-lama laaaa.....hehe

Pelamin pun buat sendiri nanti.......tak tahu la camne rupa pelamin tu nanti...tunggu dan lihat jela....hehe

Okehhh..nanti aku update camne rupa pelamin tu ekk....bye2





Tiada ulasan:

Catat Ulasan