Jumaat, 2 Disember 2011

Ingatkan dah berubah......

Setelah sekian lama......aku bukan nk sangat tahu pasal 'dia' pun.....tapi hati ini terasa ingin tahu perkembangan 'dia'.....walaupun 'dia' hanyalah sejarah aku......aku cuma terkilan dan tertanya-tanya....kenapa 'dia' tak pernah berubah........kenapa 'dia' suka menganiaya kaum wanita macam aku ni?kenapa 'dia' terus-terusan meletakkan kesalahan tu pada wanita macam aku ni?sedangkan 'dia' sendiri yang salah.....

Aku tak boleh nak komen panjang2 pasal kehidupan 'dia' dengan orang baru tu.....tapi, aku cuma berharap 'dia' akan lebih menghargai wanita.....bukan memperlakukan sesuka hati 'dia'..........walaupun aku boleh memaafkan 'dia', itu bukan bermakna aku boleh terima 'dia' semula....walaupun hanya berkawan........

Pada 'dia', aku harap kau akan lebih memahami apa makna hubungan yang terjalin tu....kalau suka, jaga la elok-elok...jangan nanti baru nak menyesal di kemudian hari.....masa tu, dah tak guna merayu pun.....macam yang kau buat kat aku.....opsss..bukan nak ungkit.....hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan