Pages

Jumaat, 25 November 2011

Apabila aku menulis


Apabila aku mula menulis.....
Aku menulis bukan kerana nama....tapi kerana aku punyai rasa....satu rasa yang halus tulus dari jiwa....
Aku menulis bukan kerana menjaja cerita....tapi kerana aku ingin mereka tahu apa yang aku rasa....kerana aku tak mampu berkata-kata.......aku tak mampu bersuara.....apabila meluahkan rasa dihati........
Namun, aku masih lagi mampu......mengawal diri dari bercerita perihal insan lain.....kerana bagi aku, tiada guna bercerita tentang insan lain......tiada guna membuka aib insan lain.....takut memakan diri....dan sedar diri ini tidak sempurna.......
Banyak orang banyak ragam, lain orang lain cara.....terpulang pada cara masing-masing......aku tiada hak untuk mempertikaikannya.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan