Pages

Isnin, 10 Oktober 2011

Mampukah aku tersenyum??

Aku sering mengingatkan diri aku sendiri......sentiasa ikhlas dalam memberikan senyuman.....sentiasa mengawal emosi dengan senyuman....sentiasa mengawal ketidakpuashatian dengan senyuman.....tetapi, mampukah emosi aku ni membuatkan aku tersenyum dan mampukah ketidakpuashatian aku juga membuatkan aku tersenyum??satu senyuman ikhlas........



Pernahkah kita terfikir...bagaimana hati kita yang kecil ini, ditugaskan menyimpan segala perasaan.....suka,duka,marah,dendam,benci,redha.....dan bermacam perasaan.......sebab itu lah, Allah memberikan kita akal.....untuk berfikir bagaimana caranya mengendalikan segala perasaan tu.......tapi, adakah aku menggunakan akal yang diberikan sebaik-baiknya??hanya aku dan Dia yang tahu.......

***********************************************************************************

~~Bukan mustahil hati kita yang sekecil ini mampu menyimpan segala perasaan~~

Kerana Allah sentiasa ada bersama-sama dengan hamba-hamba-Nya.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan