Isnin, 15 Ogos 2011

Aku nak blah dah ni.....

Sejak dua menjak ni la kan....aku ada perasan sesuatu.....ini pun melibatkan perasaan taw.....huhu.....aku rasa macam nak pulang ke kampung halaman aku je.....aku nak menetap kat sana....aku pun tak tahu kenapa aku berperasaan macam ni....dah la nak dekat2 raya ni (erkkk...rasanya takde kena mengena kut....huhu).........so, aku cuma dapat simpulkan bahawa mungkin dah sampai seru aku pulang ke kampung halaman aku.....berapa lama aku merantau???ada la dalam 2 tahun lebih aku merantau...bukan jauh pun...KL je pun.....nak balik hari pun boleh...hihihi.....2 tahun bukan lah satu jangka masa yang panjang...untuk orang macam aku, orang kata baru setahun jagung....baru nak berputik.....takkan dah bosan kot dengan kehidupan bandar.....bukannya aku bosan, cuma aku rasa segan lak nak teruskan kerja kat sini....hahahaha......

Ada yang tanya.....tak menyesal ke??hmmmm...perlu ke aku menyesal??yela..sekarang ni kerja susah nak carik....dengan kelulusan aku ni, agak2 kerja apa yang aku boleh buat ekk.....memang aku tak nafikan...gaji kat sini memang sangat berbaloi......tapi bagi aku, kalau  aku ada usaha lebih, insyaAllah akan ada rezeki dari Allah untuk aku.....aku memang takde masalah sebab aku masih lagi SINGLE & AVAILABLE.....hahaha......

Walau apa pun, aku akan pertimbangkan semua ni dulu......nak kena tanya pendapat mak ayah aku...kakak aku ke kan...mana boleh main langgar macam tuh je sebelum buat keputusan....yela...sebab ni kan melibatkan masa depan aku gak kan......huhu......

p/s : mood - balik kampung...oooo....balik kampung......huhu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan