Khamis, 30 Jun 2011

Perasaan apa ni???

Perasaan??Apakah jenis perasaan tu??Cinta?Sayang?Rindu?ehhh....ada ke perasaan tu utk aku rasai...huhu.....yg aku rasa sekarang,macam bermacam2 jenis penyakit dah mula bermaharajala di seluruh ruang badan aku tanpa aku mengalu2kan kedatangan mereka semua.....hehe..mana ada org mengalu2kan kedatangan penyakit....agaknya penyakit tu sengaja menjengah....saja nak tahu...apa khabar kah diri kita....masihkah kita menjaga kesihatan diri kita.....

Dah 2 hari,aku rasa sesak nafas...sakit kepala....pening2 lalat.....kenapa ekk??aku sendiri xpasti la.....nk kena g check doktor ke haaa??perlu ke??harus ke??kalau xpegi,xpe kan....hehe...mmg la xpe,tapi aku xkan tahu la apakah jenis2 penyakit yg berani menonjolkan diri tu.....huhu....ehh,nanti2 la aku g jumpa doktor....agaknya doktor pun xnak jumpa aku kot....hehehe....

Semalam aku timbang berat badan...alamak!!!da naik semula...OMD!!!camne boleh jdik cmni...baru pekena GCB ngan kepsi je...ehh...ada lagi...pizza...hehe....xkan nk kne mkn roti je...huhu....."nak seribu daya,xnak seribu dalih".....nasib baik aku still ingat kata2 tersebut......aku masih mampu kawal lg...haha....

Pape pun,aku akan pastikan berat badan aku turun semula.....akan aku usahakan sebaik mungkin...hehe...pada bos aku,jgn la beli nasik lemak lg.....dan kepada group aku tu,len kali bwk la koko crunch ke,cornflakes ke,susu ke...sehat ckit badan kita ni....hehe......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan