Rabu, 22 Jun 2011

apa yg aku rasa SEKARANG.....5 minit yg lalu

apa yg aku rasa sekarang ekk??aku rasa sgt marah....sakit hati...bengang....sgt2 sakit hati...ini tak adil.....tak sama....semuanya berbeza.....cehh...apa yg aku mengarut ni???hehe...aku sebenarnya nk marah kt seseorang....tp aku rasa xpatut la nk marah2 kt org ni....nnti aku gak yg sakit hati.....org tu lak yg terasa ati...xpe...demi menjaga PERASAAN aku sendiri...aku tulis jela dlm blog....so,lega la ckit perasaan aku yg tengah hot ni....hehehe.....
Time2 camni la...aku dpt meng'improve'kan lg mutu menaip aku......sebab nye aku dpt menaip ngan cepat dan mcm2 yg aku nak taip.....tgh marah la katakan....hehe....sesungguhnya aku tersangat la bengang...bengang dan bengang.....bengang tahap cipan da ni....adoyaiiiiiii.......tp apa aku boleh buat....cuba memahami keadaan dgn sebaik2nya....tp...mampukah aku???aku bkn la sekuat mana pun....hehe....okey la...aku da rasa lega ckit da ni...nk chow dlu bebeh...Assalamualaikum......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan